Thursday, September 25, 2008

我快崩溃了!

Photos photos!!


Raw food for thoughts~


My great work! =D

Do we look alike?


Self-shots


Lack of colour pigment cockroach & wasted food..


Touty's birthday celebration on yy's birthday.. ;)

这个星期是假期,可是我呆会儿还得回学校,到底是什么假期吗?!!我的心里有许多不愉快和害怕。她根本不知道我的想法,我决定不再管她了。是!我宣布我放弃了!另外,有很多功课在等着我,六天已经浪费掉了,我不知道还要浪费掉几天。我快受不了了,要这么把自己陷入功课呢?

No comments:

Post a Comment